Dostavljamo samo Kupcima koji imaju registrirani ured (adresu za naplatu/billing adress) u Hrvatskoj i koji imaju valjanu adresu za dostavu unutar Hrvatske.
Kada naručujete ručne paletne viličare, možete odabrati prilagođenu boju za svoj viličar. Zatim odaberite model BT Lifter, u odjeljku "Dodaci" možete odabrati opciju "Vlastita boja". Nakon što primimo Vašu narudžbu, naš agent za korisničku podršku kontaktirat će Vas kako bi razgovarali o opcijama boja.
Nakon Vašeg postavljanja narudžbe naš tim za provjerit će i pripremiti Vašu narudžbu, potvrditi zalihe i poslati Vam potvrdu narudžbe. Ako želite izmijeniti svoju narudžbu, to se može učiniti tako da nas kontaktirate odmah nakon izvršavanja narudžbe. Međutim, Vaš je nalog vezan narudžbom nakon postavljanja narudžbe. Pročitajte više o našoj politici povrata.
Odmah nakon što ste uspješno poslali narudžbu, primit ćete e-mail sa svim detaljima narudžbe. Kada narudžbu potvrdi osoblje, primit ćete potvrdu e-pošte pod nazivom "Potvrda Vaše narudžbe".
Status određene narudžbe i povijest narudžbi možete pronaći na stranici za praćenje statusa naloga.
Prihvaćamo povrat neoštećenih proizvoda ili pribora u roku od 14 dana od isporuke, pod uvjetom da su ambalaža i brtve neoštećene, da nisu predmeti napravljeni po narudžbi, da nam se vraćaju besplatno i da je obrazac za povrat priložen povratnoj pošiljci. Svi povrati najviše se odobravaju prije otpreme povrata. Obratite se našoj službi za korisnike za obrazac za retur.
Ako je proizvod neispravan, zadržavamo pravo izbora između popravka i zamjene. Obratite se službi za korisnike čim potvrdite neispravni proizvod. Za potpune uvjete pročitajte više ovdje.
Ovdje pronađite odgovore na najčešće postavljena pitanja. |
Korisni linkovi
Dostava
Plaćanja
Jamstvo i provrat
Kako kupiti online
Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na "Zaboravili ste lozinku?" ispod prijave.
Od vas će se tražiti adresa e-pošte za prijavu kako biste dohvatili lozinku. Vratit ćete poruku e-pošte s vezom za ponovno postavljanje lozinke. Veza vrijedi jedan sat. Ako i dalje imate problema s prijavom ili ste zaboravili adresu e-pošte s koju ste stvorili svoj accoun, možete se obratiti našoj korisničkoj podršci jasminka.horvat@skladišna-logistika.hr .
Što napraviti ako ste izgubili podatke o svom profilu? |
Ako primite poruku o pogrešci povezanu s neuspjehom autorizacije kreditne kartice, dvaput provjerite odgovara li adresa za naplatu na kreditnoj kartici i odgovara li adresi za naplatu računa, pokušajte ponovno unijeti CVN ili sigurnosni kôd i provjerite je li kartica istekla i je li valjana. Nakon provjere podataka koje ste unijeli i primili poruku o pogrešci iz drugog pokušaja, nazovite +385 1 6536 026 ili se obratite svojoj financijskoj instituciji ili banci za daljnju pomoć.
Ovaj odjeljak govori o našim opcijama plaćanja u našoj e-trgovini i o jednostavnom otklanjanju poteškoća s nemogućnostima plaćanja |
Na svim proizvodima komuniciramo procijenjeno vrijeme isporuke. Ako iz bilo kojeg razloga nećemo moći isporučiti na vrijeme, kontaktirat ćemo Vas , a u mnogim slučajevima ponuditi Vam najam viličara ako je vrijeme isporuke dugo.
Nakon što dovršite kupnju, a Vaša roba bude otpremljena iz jednog od naših skladišta, primit ćete e-poštu za slanje s obavijesti da znate očekivani vremenski okvir isporuke.
Ako ste obavili više kupnji, možete primiti više od jedne e-pošte za otpremu, od kojih svaka ima pojedinosti o pojedinačnim isporukama. Vaša roba također može stići zasebno u različite dane. Obratite nam se ako Vaša roba nije primljena u roku navedenom na e-pošti vaše otpreme.
Kako bismo bolje uslužili naše klijente, koristimo inventar robe iz svih naših skladišta diljem Europe. Zaprimit ćete više otpremnica kada Vašu narudžbu ispuni više lokacija skladišta. Primit ćete obavijest putem e-pošte kada se Vaša narudžba podijeli na više pošiljaka.
Trošak dostave izračunava se po cijeni "Po proizvodu", tako da će svaka pošiljka biti naplaćena zasebno ako ništa drugo nije naznačeno u potvrdi narudžbe. Ako se primijene dodatni troškovi dostave, bit ćete obavješteni i naknada će se pojaviti na potvrdi narudžbe.
Trošak dostave izračunava se po cijeni "Po proizvodu", tako da će svaka pošiljka biti naplaćena zasebno ako ništa drugo nije naznačeno u potvrdi narudžbe. Ako se primijene dodatni troškovi dostave, bit ćete obavješteni i naknada će se pojaviti na potvrdi narudžbe.
Različite vrste proizvoda imaju različita jamstva.
Novi viličari zaštićeni su jamstvom proizvođača za proizvode navedenim na stranici Proizvoda, pod odjeljkom "Specifikacija proizvoda", "Dobro je znati".
Rabljeni viličari zaštićeni su jamstvima proizvođača za razdoblje navedeno za obnovljeni proizvod. Naši rabljeni viličari razvrstani su u različite razine, a jamstvo varira između razina. Više o klasifikaciji i razinama jamstva za rabljene viličare pročitajte ovdje.
Postoji mnogo načina za rezervaciju usluge viličara kod nas, jednostavno odaberite jednu od metoda u nastavku koja Vam najviše odgovara:
Rezervirajte uslugu online - ispunite zahtjev za uslugu ovdje i kontaktirat će Vas naši tehničari u roku od 24 sata.
Rezervirajte uslugu pozivom korisničkoj podršci - javite se na e-mail juro.katic@skladisna-logistika.hr ili na broj 099/ 7370 388.
Uvijek dajemo sve od sebe kako bismo isporučili opremu s procijenjenim vremenom isporuke; međutim, zbog nepredviđenih okolnosti, ne jamčimo vrijeme isporuke - već ćemoVvas uvijek kontaktirati s promjenama i u većini slučajeva ponuditi Vam najam viličara ako se očekuje dugo vrijeme isporuke.
Online možete unajmiti viličar od 1 dana do 365 dana. Za rabljene viličare nudimo ugovor o najmu od 36 mjeseci za koji se možete prijaviti online. Također nudimo dulja razdoblja najma, stoga Vas molimo da nas kontaktirate za više informacija ako ste zainteresirani za dulja razdoblja najma.
U većini slučajeva, nažalost da. Molimo pogledajte Ugovor o najmu kako biste saznali sve detalje.
Odobreni rabljeni viličar naš je program dizajniran s ciljem dostave najkvalitetnijim rabljenim viličarima našim kupcima. Ako se viličar ne odnosi na program, nećemo Vam ga preprodati. Sadrži niz strogih zahtjeva kako bi se osiguralo da Toyota obnavlja i prodaje rabljeni viličar:
* Valjani su samo rabljeni Toyota ili BT viličari
* Svaki viličar smo mi servisirali od početka
* Sav servis i održavanje obavljeni su samo s originalnim dijelovima od strane nas
* Svi viličari prolaze kroz potpunu sigurnosnu provjeru i test vilica
* Ključni dijelovi se kontroliraju kako bi se osiguralo da nema funkcionalnih problema
* Svaki viličar je obnovljen na visoku razinu kvalitete
* Viličari se uvijek isporučuju s kompletnom dokumentacijom
* Uvijek dobijete od 1 do 9 mjeseci jamstva
* Svi viličari mogu biti uključeni u naše ugovore o najmu ili usluzi
Rabljene viličare možete kupiti izravnom kupnjom putem interneta u našem webshopu ili razgovorom s našim prodavačima. Pogledajte naš vodič Kako kupovati online kako biste saznali više o kupnji rabljenih viličara putem interneta ili nas kontaktirajte kako biste razgovarali s našim uljudnim prodavačima.
Da, svi naši rabljeni viličari uvijek se isporučuju s kompletnom dokumentacijom. Dobit ćete dokumaciju odmah kada primite i viličar.
Rabljeni viličari zaštićeni su jamstvima proizvođača za razdoblje navedeno za obnovljeni proizvod. Naši rabljeni viličari razvrstani su u različite razine, a jamstvo varira između razina. Više o klasifikaciji i razinama jamstva za rabljene viličare pročitajte ovdje. Imamo 3 različite razine jamstva (1, 6, 9 mjeseci), a na svakom viličaru naći ćete informacije o tome koja je razina jamstva koja se odnosi na određeni viličar.
Da, uvijek možete kupiti, iznajmiti ili dogovoriti plaćanje na rate rabljenih viličara. Dodatne informacije potražite na našoj stranici Financijske mogućnosti.
Nudimo različite servisne pakete koji su prilagođeni potrebama različitih razina. Za hitan servis, ne brinite - mi smo tu da Vam pomognemo. Jednostavno dođite do nas: