Bez brige, javite nam se.
Tel. +385 1 6536 026
Ne nudimo Vam samo kvalitetne proizvode, već i kvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca naš je prioritet i radimo sve što možemo kako bismo ispunili Vaša očekivanja.
Naši servisne usluge pomažu Vam da održavate Vaše poslovanje i izvučete maksimum iz svojih viličara, bez obzira na djelatnost, tako da potpuno sigurno možete planirati Vaše operacije.
Ne brinite - mi smo tu da Vam pomognemo, za pomoć nazovite broj:
Nazovite +385 1 6536 026
DOGOVORITE SERVIS
S našima paketima možete prilagoditi servisne usluge Vašem poslovanju, bez obzira na veličinu flote.
Možete kombinirati servis sa našim sistemom za upravljanje flotom I_Site, koji Vam omogućava potpunu kontrolu Vašeg poslovanja pružajući Vam osnovne podatke o Vašoj floti i servisnim podacima.
Redovnim održavanjem možete spriječiti velike troškove prekida rada i nepotrebne popravke. Neispravni dijelovi bit će prepoznati vrlo rano i popravljeni prije nego što šteta postane velika. Troškovi popravka za velike štete mogu biti gotovo jednaki cijeni kupnje novog viličara. Stoga razmislite o jednom od naših paketa usluga kako biste to izbjegli.
Najbolje je da se prilikom nabave svog Toyota viličara prijavite za ugovor o održavanju.
Naš kvalificirani Toyota savjetnik razmotrit će nekoliko faktora kako bi odredio paket koji Vam najviše odgovara.
Redovno servisiranje Vašeg viličara pomaže Vam u povećanju produktivnosti poslovanja i održavanju sigurnosti na radnom mjestu. Sigurnost treba biti glavni prioritet, u suprotnom može doći do ozbiljnih šteta i ozljeda a to može ugroziti Vaše poslovanje i dovesti Vas u pravne probleme. Stoga ozbiljno shvatite redovito servisiranje kako biste optimalno i sigurno razvijali svoje poslovanje.
Preporučujemo Vam da odaberete usluge preventivnog održavanja prema kalendaru koji propisuje Toyota za svaki model viličara kako biste poboljšali performanse i održali sigurnost.
Da, naravno da jest. Vaš Toyota viličar je kompletno isporučen s Toyotinim originalnim dijelovima. Ako počnete ugrađivati neprovjerene dijelove, onda ugrožavate njegovu trajnost i dugoročnu vrijednost.
Imate li dodatnih pitanja ili trebate pomoć za pronalazak odgovarajućeg viličara? Uvijek nas možete kontaktirati ukoliko trebate pomoć.
Kontaktirajte nas ili posjetite našu stranicu sa najčešće postavljenim pitanjima FAQ
Kroz prepoznatljivu metodologiju postavljamo pitanje što je važno za naše kupce i kako obavljamo svoj posao: Net Promoter Score metoda omogućava nam da usporedimo naš rezultat.
Budući da je kvalitetan servis ključni pokazatelj, klijentima je važno da popravke brzo obavimo, da kvar popravimo iz prvog puta i da se pobrinemo da su dijelovi dostupni kada im zatrebaju.
Svakog mjeseca prikupljamo veliki anketa korisnika, što nam omogućava kontinuirano poboljšavanje naše usluge.