Autopiloti su programirani da sigurno završe sve zadatke i da rade zajedno s ručnim operaterima. Ugrađeni sigurnosni skeneri i jedinice za otkrivanje prepreka sprječavaju sudare reagirajući na prepreke na koje viličar nailazi. Senzori opterećenja i posebne kamere dodatno osiguravaju precizno i sigurno rukovanje opterećenjem.
Bočni skeneri za sigurna skretanja pri optimalnoj brzini.
Prednji i stražnji skeneri za siguran prijevoz uz nazivnu brzinu
Plavo LED svijetlo služi za upozorenje prolaznicima i vozačima koji dolaze iz nezgodnih kuteva
Otkrivanje prednjih prepreka za prepreke koje se nalaze iznad razina poda
Otkrivanje bočnih prepreka za prepreke koje ulaze u putanju viličara sa strane
Otkrivanje glavnih prepreka za prepreke odozgo
Toyotini Autopilot viličari podržavaju dvije vrlo precizne i prilagodljive navigacijske tehnologije: tehnologiju koja koristi reflektore ili prirodnu navigaciju koja može biti kombinirana kao dvostruka navigacija. Potonji omogućuje viličarima da se prebace između korištenja reflektora za jedno područje i korištenja skladišnog okruženja kao reference za drugo područje rasporeda.
Navigacija reflektorom
Navigacijska metoda u kojoj se u okruženje dodaju reflektori visokog kontrasta i dosljednosti. Reflektori koji su postavljeni u skladištu omogućuju skeneru koji se nalazi na automatiziranom kamionu da definira svoj položaj koji se temelji na udaljenosti od reflektora. Karakteristike ove tehnike jamče robusnost, visoku točnost i dugi doseg u većini okruženja.
Prirodna navigacija
Metoda za automatizirane viličare koja služi za navigaciju uz pomoć okruženja. Ova metoda navigacije za izračunavanje lokacije kamiona koristi referentne točke za raspoznavanje ili orijentire unutar skladišta, kao što su zidovi, regali i fiksni predmeti. Prirodna navigacija je jeftinija alternativa za skladišta u kojima je okruženje uglavnom statično. Viličar može koristiti postojeće okruženje za navigaciju bez potrebe za dodatnom opremom kao što su reflektori, izbjegavajući dodatne troškove i ugradnju dodatne opreme.
Inteligentna komunikacija
Svi viličari koji imaju Autopilot upravljaju softverom za automatizaciju T-ONE koji je Toyota dizajnirala interno. Ovaj softver može raditi samostalni ili kao komunikacijski sloj između upravljanja skladištem i proizvodnim sustavima. T-ONE prati skladištenje robe, narudžbe, promet i protok zahvaljujući inteligentnoj kontroli flote i integraciji s ERP-om ili WMS-om.
Autopilot viličari mogu biti opremljeni litij-ionskim baterijama koje su do 30% energetski učinkovitije uz smanjenje emisija CO2. Uz mogućnost automatskog punjenja, viličari se mogu brzo puniti između zadataka bez potrebe za osobljem ili prostorijama za punjenje, što ih čini potpuno automatiziranima.
Automatizacija optimizira protok robe uz minimiziranje štete, vremena i troškova. Radnici postaju dostupni za obavljanje složenijih zadataka umjesto da obavljaju ponavljajuće procese. Automatizirano rukovanje paletama također zahtijeva manje održavanja i manje troši energiju te doprinosi produktivnosti i sigurnosti, postižući povrat ulaganja u većini slučajeva u roku od 2 godine.
Više o "korak-po-korak" automatizaciji >>