Rad s TPS načelima omogućuje nam proizvodnju visokokvalitetnih proizvoda, izrađenih po narudžbi i isporučenih na vrijeme. Naša proizvodnja poštuje okoliš, koji uključuje recikliranje naših proizvoda na kraju njihovog životnog vijeka. Kontinuirano mjerenje i poboljšanje znači kontinuirano poboljšanje proizvoda, što se odražava smanjenjem jamstvenih zahtjeva za 70% u posljednjih 10 godina. Također smo predani stvaranju sigurnog radnog mjesta, kako za zaposlenike tako i za naše klijente.
Svi naši viličari proizvedeni su prema Toyota proizvodnom sustavu, s više od 95% naše europske prodaje proizvoda proizvedenih u vlastitim tvornicama u Švedskoj, Francuskoj i Italiji. To znači da su svi viličari prošli najviše razine osiguranja kvalitete, u kombinaciji s jidokom - metodom koju koristimo kako bismo osigurali da se anomalije odmah otkriju i isprave.
Pogledajte putovanje koje naši viličari prolaze kroz naše tvornice, s pogledom od 360º.
Toyota je razvila proizvodni sustav Toyota 1950-ih kao odgovor na nedostatak financijskih sredstava nakon rata, u kombinaciji s ambicijom da postane svjetski lider u proizvodnji automobila. Međutim, podrijetlo TPS-a započelo je mnogo ranije.
Sam početak priče može se pratiti sve do 1920-ih, s konceptom Jidoka, koji je izvorno razvio Toyotin osnivač Sakichi Toyoda, kao 'inteligentna automatizacija', a prvi put se koristio na automatskim strojevima za nazirući kako bi poboljšao produktivnost, kao i osigurao kvalitetu, automatski otkrivajući abnormalnosti.
Tridesetih godina prošlog stoljeća (1930.) koncept 'Just-in-Time', izumio je Kiichiro Toyoda kao dio svojih napora da stvori učinkovit način proizvodnje Toyota automobila, kada su resursi bili rijetki, a otpad se nije mogao priuštiti. Pravo vrijeme ovisi o dobivanju točno prave robe (komponenti) na točno pravo mjesto u pravo vrijeme.
Jidoka i Just-in-time formirali su dva stupa Toyota proizvodnog sustava koji je razvio Taichi Ohno i od tada je poboljšan tijekom mnogih desetljeća. TPS se smatrao presudnim faktorom koji je omogućio Toyoti da se brže oporavi od naftne krize 1970-ih, u usporedbi s drugim proizvođačima automobila. Kao rezultat toga, Massachusetts Institute of Technology proveo je istraživačku studiju, što je rezultiralo objavljivanjem knjige pod nazivom 'The Machine that Changed the World', koja je prepoznala TPS kao nešto revolucionarno i pravi izvor lean razmišljanja.
TPS kao cilj ima generirati najbolje okruženje u kojem ljudi mogu promovirati ideje i maksimizirati ljudske vrijednosti, a iako je danas Toyota osnovana kao jedan od najvažnijih proizvođača na svijetu, ovaj pristup je još uvijek pokretačka snaga naše kulture i najveći je adut tvrtke.
TPS je prepoznat širom svijeta kao metodologija i način razmišljanja koji se može primijeniti ne samo u proizvodnji, već u svim procesima i funkcijama.
Eliminacija otpad i ambicija da se kupcima doda vrijednost u svakoj fazi procesa temelj je načina na koji radimo. To znači kaizen mentalitet, usmjeren na kontinuirano poboljšanje i napore za svakodnevno poboljšanje posla.
Toyota je svjetski priznat pokretač lean razmišljanja, ideja izgrađena na temeljima Toyota proizvodnog sustava. U Toyoti smo stavili veliki naglasak na temeljne elemente. Vizualni menadžment, 5S i svakodnevno upravljanje metode su koje oblikuju kulturu tvrtke i pripremaju je za lean transformaciju. Ne samo da se usredotočujemo na optimizaciju protoka, već dajemo prednost ljudima i njihovom razvoju vještina jer su oni ključni za poticanje promjena i optimizaciju procesa. Također detaljno proučavamo ponašanje vodstva tvrtke jer znamo da je podrška i uključenost koja prvo ide od odozgo pa prema dolje ključ za osiguravanje lean rezultata transformacije koja će izdržati test vremena.