Uz pomoć naših akreditacija osiguravamo Vam da su naše servisne aktivnosti u skladu s Toyotinim standardima.
Brz odaziv postaje prioritet kada su Vaše poslovne operacije u zastoju. To znači vraćanje Vašeg poslovanja u radnu funkcionalnost brzo i efikasno.
Bez obzira gdje se nalazite, možete biti sigurni da je naš servis na visokoj razini i da Vam garantiramo vremensku točnost rokova usluga.
Jidoka je način kako problem učiniti vidljivim. Mi shvaćamo sve Vaše probleme ozbiljno i rješavamo ih što je moguće brže i sigurnije .
Kako bismo zaista mogli shvatiti stvarnu situaciju i riješiti svako pitanje.
Cilj nam je da u potpunosti ugoditi Vašim potrebama. S pravim ljudima, pravim vještinama, pravim dijelovima i pravim dogovorima.
Verujući našoj filozofiji stalnog unapređenja, načelu Toyota Way i našem TPS sistemu, budite sigurni da uvijek radimo na poboljšanju kvaliteta naše usluge.
Poka Yoke je mehanizam ili postupak osmišljen u svrhu izbjegavanja pogrešaka. Konstantno poboljšavajući kvalitetu rezervnih dijelova i provjeravajući ih prije otpreme, osiguravamo da će pravi dio biti isporučen na vrijeme.
Zahvaljujući našoj posvećenosti dugoročnom i strateškom planiranju, možete biti sigurni da ćemo ispuniti Vaše potrebe ne samo sutra, već i tokom godina koje dolaze.
Uvijek se fokusiramo na eliminaciju otpada i minimiziramo naš loš utjecaj na okoliš.
Naši serviseri imaju online pristup svim informacijama potrebnim za posao. To Vam omogućava da se uvijek uzdate u efikasnu i kvalitetnu uslugu sa minimalnim zastojima.
Heijunka optimizira radno opterećenje i stvara nesmetan tok rada. Zato je planiranje i dogovaranje svake posjete naš prioritet.