Moraš znati:
Podrazumijeva se da nosivost vašeg viličara mora premašiti maksimalnu težinu vašeg tereta. Ali ne možete samo provjeriti ovu brojku i krenuti dalje.
Pravi kapacitet podizanja vašeg čeonog viličara, u specifičnim uvjetima u kojima se koristi, naziva se the preostali kapacitet. To može ovisiti o nizu čimbenika: osim težine tereta, tu su i veličina i oblik vašeg tereta, raspodjela težine unutar tereta, visina vašeg skladišnog prostora i svi potrebni dodaci za viličar.
Što oni više utječu na centar gravitacije, to će vaš čeoni viličar imati manji preostali kapacitet. Prije kupnje viličara bitno je izračunati kapacitet koji vam je stvarno potreban.
Moraš znati:
Jedan od vaših najvećih izbora je hoćete li se odlučiti za električni viličar ili viličar s motorom s unutarnjim izgaranjem (IC). Definiranje načina na koji će se viličar koristiti pomoći će vam da donesete pravu odluku. Razmislite o tome koliko smjena radite, koliko sati po smjeni će viličar raditi i koliko zastoja to omogućuje.
Električni viličari imaju manje pokretnih dijelova, što znači manji rizik od problema i neplaniranih zastoja. Što se tiče troškova vlasništva, veći početni izdatak za električni viličar uravnotežen je nižim troškom goriva i smanjenim troškovima održavanja. Kapacitet baterija električnih viličara nedavno je naglo porastao – ali još uvijek morate biti sigurni da vaš raspored ima vremena za punjenje i/ili zamjenu baterije.
Suprotno tome, IC viličari ne zahtijevaju vrijeme punjenja i brzo se pune gorivom nakon što je infrastruktura postavljena. IC motori dostupni su s dvije različite opcije goriva, dizel i LPG, prilagođeni različitim okruženjima uporabe – što vodi do…
Moraš znati:
viličar s motorom s unutarnjim izgaranjem bit će izvrstan na otvorenom, čak i po lošem vremenu. Međutim, uporaba u zatvorenom prostoru je ozbiljno ograničena. Razlikuje se od zemlje do zemlje, ali često se viličari s dizelskim motorom ne mogu legalno koristiti unutra, a viličar s pogonom na LPG mogu se koristiti samo ako postoji dovoljan ventilacijski sustav za brigu o ispušnim plinovima. Dizelski viličar će zahtijevati namjensku stanicu za punjenje, dok se LPG mora skladištiti na sigurnom otvorenom prostoru.
Električni viličari mogu se koristiti u zatvorenom prostoru ili na otvorenom - iako na niskim temperaturama, viličari na olovne baterije neće raditi punim kapacitetom. Također im je potrebna namjenska prostorija za punjenje. Viličari na litij-ionske baterije alternativa su koja se mogu puniti bilo gdje, ne zahtijevaju održavanje baterije i dobro rade u hladnim područjima.
Moraš znati:
Električni viličari dostupni su s tri ili četiri kotača, koji su prilagođeni različitim vrstama radnog prostora. Ako je prostor tijesan, trebali biste odabrati viličar na tri kotača. Ako radite na otvorenom na neravnim podovima, viličar na četiri kotača nudi bolju stabilnost.
Neki viličari su dizajnirani posebno za objekte s uskim prolazima. Imaju kompaktnu šasiju koja omogućuje manji radijus okretanja. Krug okretanja viličara možete provjeriti na njegovom podatkovnom listu; za Toyotine viličare, oni se mogu preuzeti sa stranice proizvoda.
Moraš znati:
Vrijeme vozača, kao i vaš novac, u pitanju je kada kupujete čeoni viličar. Na primjer, gume viličara trebaju odgovarati podu na kojem radi i svim neravninama ili preprekama kojima se treba kretati. Ako postoje padine ili rampe na koje se viličar mora popeti, provjerite ima li viličar koji na kraju kupite odgovarajuću sposobnost uspona.
Ako će viličar raditi na otvorenom, morat će imati kabinu koja vozaču pruža dobro radno okruženje. Za rad u zatvorenom prostoru, kabina nije potrebna, ali može poboljšati vozačevo radno okruženje smanjenjem buke.
Iskustvo vozača je ono gdje električni viličari dolaze na svoje. Ne ispuštaju pare i općenito nisu tako bučni. Oni su izbor broj jedan za operacije u zatvorenom prostoru, ali mogu raditi i vani u različitim vremenskim uvjetima. Naravno, LPG čeoni viličar može se koristiti unutra ako imate ispravnu ventilaciju, kao što smo ranije spomenuli. Kada kupujete novi viličar s motorom na unutarnje izgaranje, trebali biste provjeriti je li viličar usklađen s Stage V. Svrha faze V je smanjiti emisije iz motora s unutarnjim izgaranjem snižavanjem graničnih razina ispušnih plinova dizelskih i benzinskih (LPG) motora.
Nadamo se da vam je ovaj vodič pružio bolje razumijevanje o tome što trebate uzeti u obzir pri kupnji čeonog viličara. U nastavku smo opisali četiri uobičajene vrste primjena i uskladili ih s preporučenim modelom viličara, kako bismo vam pomogli pri odabiru. Postoje čeoni viličari sa sličnim kapacitetom podizanja i unutar raspona s električnim pogonom i s motorom, ako ste više skloni jednom izvoru energije nego drugom.
- Tijesan prostor
- Ravni pod
- Lagana do umjerena opterećenja
Preporuka:
Kompaktni model Traigo24 i Traigo48 na tri kotača nudi agilnost za prijevoz tereta u gustim područjima s lakoćom.
- Umjeren prostor
- Ravni pod
- Umjerena opterećenja
Preporuka:
Model Traigo48 s 4 kotača nudi vam stabilnost i mogućnost podizanja težih tereta na veće visine.
- Umjeren prostor
- Neravan pod
- Teška opterećenja
Preporuka:
Model Traigo80 i Tonero LPG nudi vam stabilnost na neravnim podovima i agilnost za laki prijevoz tereta u zatvorenom i otvorenom prostoru.
- Širok prostor
- Neravan pod
- Teška opterećenja
Preporuka:
Model Traigo80 visoke tonaže i Tonero nudi vam stabilnost na neravnim podovima i mogućnost podizanja težih tereta na veće visine.