Automatizacija optimizira protok robe uz minimiziranje štete, vremena i troškova. Radnici postaju dostupni za obavljanje složenijih zadataka umjesto da se bave ponavljajućim procesima. Automatizirano rukovanje paletama također zahtijeva manje održavanja i energije te doprinosi produktivnosti i sigurnosti, uglavnom postižući povrat ulaganja u roku od 2 godine.
Toyotini Autopilot viličari podržavaju dvije vrlo precizne i prilagodljive navigacijske tehnologije: tehnologiju koja koristi reflektore ili prirodnu navigaciju koja može biti kombinirana kao dvostruka navigacija. Potonji omogućuje kamionima da se prebace između korištenja reflektora za jedno područje i korištenja skladišnog okruženja kao reference za drugo područje rasporeda.
Autopiloti su programirani da sigurno završe sve zadatke i da rade zajedno s ručnim operaterima. Ugrađeni sigurnosni skeneri i jedinice za otkrivanje prepreka sprječavaju sudare reagirajući na prepreke koje prelaze put viličara. Senzori opterećenja i kamere za vidno polje dodatno osiguravaju precizno i sigurno rukovanje teretom.
All Autopilot trucks are controlled by the Order Manager designed in-house by Toyota. This software works as a standalone or as a communication layer with warehouse management and production systems. The Order Manager keeps track of goods storage, orders, traffic and flow thanks to its intelligent fleet control and the integration with ERP/WMS.
Sve Autopilot viličare kontrolira Order Manager kojeg je Toyota dizajnirala. Ovaj softver radi kao samostalni ili kao komunikacijski sloj između upravljanja skladištem i proizvodnim sustavima. Order Manager prati skladištenje robe, narudžbe, promet i protok robe zahvaljujući inteligentnoj kontroli flote i integraciji s ERP-om/WMS-om.
Autopiloti se mogu opremiti litij-ionskim baterijama koje su i do 30% energetski efikasnije uz smanjenje emisije CO2. Uz mogućnost automatskog punjenja, viličari se mogu brzo puniti između zadataka bez potrebe za osobljem ili prostorijama za punjenje, što ih čini potpuno automatiziranim.
Asortiman Autopilot zasnovan je na Toyota skladištnim sistemima i u potpunosti ga podržava servisna mreža Toyota Material Handling Europe. Kako bi se osigurao maksimalan povrat ulaganja, uključene su profesionalne usluge, od sistemske podrške do izmjene zahtjeva za preventivno održavanja sistema.
Jedinstvena prednost Toyotinih Autopilota je činjenica da navigacijski sistem može podržavati ili reflektorsku ili prirodnu navigaciju, ali i oba. U slučaju dvostruke navigacije, jedno područje skladišta koristi se kao okruženje za referencu, dok drugo područje koristi reflektore, što omogućava Autopilotu da se nesmetano prebacuje između prirodne i reflektorske navigacije. To je moguće zahvaljujući laserskom skeneru koji je identičan u prirodnoj i dvostrukoj navigaciji, tako da se reflektori mogu jednostavno dodati u okruženje kako bi se prebacili u dvostruki navigacijski sistem.